Onder de Voice365 Suite biedt oneCentral een groeiend aantal diensten rond de telefoniekoppeling Microsoft Direct Routing voor Teams. Via een vertrouwde beheeromgeving worden bestaande Microsoft365 gebruikers aan de dienst gekoppeld. Daarna kunnen we Teams uitbreiden met opname van zowel audio- als videogesprekken, callcenter functionaliteiten en een koppeling met de bestaande telefoniecentrale. Medewerkers zijn dan via Teams onderdeel van de bestaande telefonie-omgeving van het bedrijf inclusief nummers en doorschakelingen. Met Voice365 functioneert de Teams-client van je klant als een softphone of client op de eigen VoIP-centrale. Je kunt ook een deel van de medewerkers of individuele nummers van je klant aansluiten. Voice365 biedt jouw klant dus een gefaseerde overgang naar een volledige Microsoft 365 Teams-telefonie koppeling zonder verlies van de functionaliteit van de telefooncentrale.
Voice365 kun je nu als Launch Pack tijdelijk twee maanden kosteloos aanbieden aan je klanten. Het Voice365 Launch Pack is per direct beschikbaar via de my.oneCentral partnerportal en biedt je klanten een basis testomgeving met tot 10 gebruikerslicenties en 085-nummers. In deze proefperiode kun je de klant ervan overtuigen om Voice365 te blijven gebruiken. Na uiterlijk twee maanden gaat het Launch Pack over in een betaalde Voice365-licentie. Mocht de klant al eerder overtuigd zijn, dan kan de dienst direct uitgebreid worden naar een volledige dienst met meer gebruikers en/of eigen nummers.
Deze actie loopt tot en met 30 juni 2022.