+31881118111

Helder Telecom

oneCentral heeft Helder Telecom geholpen met:

  • Migratie complete portfolio naar oneCentral platform
  • my.oneCentral partnerportal zorgt voor forse afname van supportvragen
  • Groei van het aantal klanten door proactieve support

Helder Telecom is totaalleverancier van telefonie, data, werkplekken en aanverwante diensten. Het Brabantse bedrijf biedt klanten telefonie, een vast-mobiel oplossing en UC-diensten. Hiervoor gebruiken ze oplossingen van Xelion in combinatie met SIP-trunks via oneCentral. Klanten kunnen ook telefonie-oplossingen en Microsoft 365-licenties afnemen.

‘Met de my.oneCentral portal kunnen we klanten proactiever helpen’

Helder Telecom heeft het gehele portfolio gemigreerd naar het platform en netwerk van oneCentral en krijgt sindsdien niet meer 80 tot 100 telefoontjes op de supportafdeling maar slechts 15 supportvragen. De partnerportal van oneCentral is een van de belangrijke redenen hiervoor. “In de my.oneCentral partnerportal kunnen we veel meer taken voor klanten zelf uitvoeren dan we voorheen gewend waren. Zo voorkomen we dus niet alleen dát ze bellen, maar helpen we ze proactiever met de dienstverlening die ze van ons verwachten.”

Sinds de overstap heeft Helder Telecom een flinke groei doorgemaakt. Directeur Dimmen Wesdijk dankt dit mede aan de overstap naar oneCentral. “We hebben nu meer tijd om nieuwe klanten te benaderen, we bieden een veel stabielere dienstverlening en hebben tijd voor nieuwe diensten.”

Lees het hele verhaal van Helder Telecom