oneCentral-partner ROGER365.io officieel Certified Contact Center Solution voor Microsoft Teams
Onze partner ROGER365.io is benoemd tot officieel Certified Contact Center Solution voor Microsoft Teams. Vanuit oneCentral feliciteren we ROGER365.io van harte met dit mooie resultaat.
Het certificeringsprogramma van Microsoft garandeert dat software van partners dezelfde kwaliteit en stabiliteit heeft die mensen verwachten van de Microsoft-producten. De certificering van ROGER365.io markeert volgens oprichter en CEO Gerben Hoogwerff Kroon de voortdurende toewijding om samen met Microsoft te werken aan compatibele systeemarchitecturen, totale stabiliteit en betrouwbaarheid.
“De Microsoft-certificering is iets waar we allemaal bij ROGER365.io ongelooflijk trots op zijn. Er is meer voor nodig dan een geweldig product – het vereist veel werk en voortdurende toewijding aan veiligheid, stabiliteit en transparantie. De hoge normen waaraan we onszelf verantwoordelijk houden, zijn nu voor iedereen duidelijk; onze klanten weten dat ze op het ROGER365.io Contact Center kunnen vertrouwen om in de nabije toekomst de hoogste normen te leveren.”
Gerben Hoogwerff Kroon, ROGER365.io

Omnichannel Contact Center as a Service
ROGER365.io is een toonaangevende leverancier van de omnichannel Contact Center as a Service (CCaaS) en is met recht trots op de Microsoft-certificering voor Teams. Met de cloudoplossing van ROGER365.io hebben agents met één enkele app toegang tot telefoon en mobiele communicatie, maar ook social media, webchat, WhatsApp en sms, en een scala aan contactcenter-tools die naadloos zijn gekoppeld aan de bedrijfsprocessen. Agents zijn efficiënter en effectiever aangezien ze beschikken over alle informatie die ze nodig hebben om snel resultaten te behalen bij klanten. En supervisors hebben een volledig beeld van de effectiviteit en efficiëntie van de werkzaamheden in het contactcenter. Organisaties zijn dus voorbereid alle kanalen voor inkomende communicatie.
oneCentral levert als partner van ROGER365.io onder andere hosting, trunks, verbindingen, internationale lijnen en netwerkwerkintelligentie voor de connectie met telefonienetwerken. Bedrijven met speciale functionele wensen voor hun contactcenter kunnen beschikken over tools zoals rapportages en specifieke routeringen. oneCentral speelt ook een rol bij het ondersteunen van partners die deze verbindingen willen implementeren bij klanten. Zo biedt ROGER365.io een totale eindoplossing voor bedrijven.
Belang voor businesspartners en klanten
De samenwerking tussen oneCentral en ROGER365.io is belangrijk voor businesspartners. Sinds het uitbreken van de coronapandemie werken steeds meer bedrijven en organisaties met Teams. Voor velen blijkt het echter toch nog lastig om telefonie op een naadloze manier te integreren met Teams. Dit geldt specifiek voor organisaties met contactcenters. Een telefonie-oplossing biedt bovendien meer communicatiefuncties die in Teams ontbreken. “Teams kan veel, maar sommige functionaliteiten ontbreken. Die bieden wij”, zegt Gerben. “Met onze oplossing krijgen klanten meer telefonie functionaliteiten dan Teams standaard biedt.”