premise

innovatie
stabiliteit
financieel

rocket

Innovatie

Wat voor innovatieve voordelen kan een voiceverbinding bieden? Heel wat, maar die innovatie is niet altijd meteen even zichtbaar. Daardoor ligt de nadruk maar al te vaak op een aspect dat wél bijzonder zichtbaar is: prijs. En wie zich blindstaart op prijs, verliest focus op kwaliteit.

Bij oneCentral pakken we het anders aan: we overleggen regelmatig met onze partners en gebruikers over de manier waarop wij ze het beste vanuit het netwerk kunnen ondersteunen. Die benadering heeft al tot talloze innovatieve mogelijkheden geleid, waar bestaande gebruikers meteen van profiteren.

Twinning

Professionals zijn de laatste jaren mobieler geworden. Ze werken op verschillende locaties: dan weer in een andere vestiging, dan weer bij de klant en steeds vaker gewoon thuis. Waar ze ook zijn, ze moeten goed te bereiken zijn. Daarom wordt het mobiele nummer steeds vaker gebruikt, regelmatig met doorschakeling van het vaste toestel. Echt ideaal is die oplossing alleen niet. Zo daalt bijvoorbeeld de capaciteit van voiceverbinding, omdat elk binnenkomend gesprek direct weer naar extern wordt geleid. Met de innovatieve Twinning-dienst biedt oneCentral het gesprek gelijktijdig aan de centrale en aan het mobiele nummer aan. Zo wordt de capaciteit optimaal benut en kan de gebruiker bij elk gesprek zelf kiezen op welke telefoon hij opneemt.

phone

rocket

Opnemen van gesprekken

Het opnemen van gesprekken kan veel voordelen bieden. De toepassingen lopen uiteen, van controle over de kwaliteit van de gespreksafwikkeling tot de training van medewerkers. Ook bij menig zakelijk dispuut hebben opnames hun waarde dubbel en dwars bewezen.
De markt kent verschillende opnameproducten en menig telefooncentrale biedt het opnemen van gesprekken standaard of tegen een meerprijs aan. Bij eenvoudig gebruik zijn opnamesystemen lang niet altijd even efficiënt. oneCentral pakt het slimmer aan en biedt het opnemen van gesprekken gewoon vanuit het netwerk aan. Daardoor is de dienst eenvoudig per nummer te activeren. We bieden zelfs de optie om ook de mobiele nummers vanuit ons netwerk in de dienst op te nemen. Dit kan volledig naar wens worden geconfigureerd.

Nummerweergave

Bij inkomende oproepen die via de PBX naar een mobiele telefoon worden doorgeschakeld, is niet altijd duidelijk wie er heeft gebeld. Met het innovatieve A2C worden deze inkomende nummers herkend, ook als ze via een ander nummer op de mobiele telefoon worden aangeboden. Dit zorgt voor duidelijke zichtbaarheid van binnenkomend verkeer en verhoogt de uiteindelijke respons en bereikbaarheid.

rocket

Wachtrijen

Het belang van zakelijke bereikbaarheid behoeft geen verdere uitleg. Voor optimale zakelijke bereikbaarheid wordt op voorhand een inschatting gemaakt en voldoende capaciteit ingericht. Soms lopen de zaken echter anders en blijkt deze capaciteit ontoereikend, bijvoorbeeld bij een geslaagde advertentie, bij een promotionele actie of bij tijdelijk onvoldoende personeel om gesprekken aan te nemen. In dat soort situaties kan een wachtrij de oplossing zijn. De beller komt in een wachtrij te staan en hoort dan ook geen in-gesprektoon. Dat is mooi, want een klant die een in-gesprektoon hoort, gaat doorgaans meteen op zoek naar een ander. Aangezien we wachtrijen vanuit het netwerk aanbieden, worden er geen kostbare bandbreedte en investeringen verspild. Bovendien kunnen we ze meteen op elk nummer toepassen (ook mobiel) en direct activeren.