premise

innovatie
stabiliteit
financieel

greenwall

Financieel

Een belangrijk aspect van nieuwe technologie is de besparing op de kosten. Naast de lagere tarieven dragen diverse onderdelen van onze dienstverlening bij aan lagere communicatiekosten. oneCentral behoort tot de eerste netwerkleveranciers die door middel van notificatie misbruik preventief tegengaat. Zo hebben we al meerdere gebruikers weten te behoeden voor enorme rekeningen. Daarnaast maken we het verbruik geheel inzichtelijk waarbij ook de binnengekomen gesprekken in een overzicht verschijnen.

icon-set-copy-2_0000s_0022_vector-smart-object

Rapportage

Hoewel je bij besparing snel aan lagere tarieven denkt, zijn er ook veel voordelen te behalen op het gebied van inzichtelijkere bedrijfscommunicatie. Hoe vaak wordt er gebeld? Wat zijn de duurste gesprekken? Maar zeker ook: hoe staat het met onze bereikbaarheid? Welke klant belt ons het meest? Wat zijn de piekmomenten? oneCentral deelt de communicatie-informatie standaard met je, bij elke factuur. Een gedetailleerde rapportage van binnenkomende en uitgaande gesprekken, inclusief nummers, duur van het gesprek en de tijd alvorens het gesprek aangenomen werd. Daarnaast kunnen we deze informatie direct voor je in grafieken weergeven.

icon-set_0003s_0021_vector-smart-object

Misbruikpreventie

Misbruik door derden is al jaren een probleem en nu veel systemen aan internet worden geschakeld, neemt het risico alleen maar toe. oneCentral heeft diverse maatregelen in het netwerk om de centrale af te schermen. Soms vindt misbruik echter per ongeluk of van binnenuit plaats. oneCentral biedt daarom misbruikpreventie aan waarbij schade beperkt blijft tot het maximaal ingestelde bedrag. De klant krijgt automatisch een notificatie dat er een bepaalde grens is bereikt om ongewenste onderbreking te voorkomen.

83
gesprekken
379
minuten
9
cent/gesprek

Besparing

Naast lagere tarieven bieden we met de huidige omgevingen ook andere opties. Zo kunnen we nummers met alle kengetallen leveren, naast internationale nummers. Ook kunnen we in de regel bestaande nummers porteren. Dat levert bedrijven optimale bereikbaarheid en daarmee meer efficiëntie op. Helder inzicht in verbruik is de volgende stap naar besparing. Het aantal, de duur en de prijs van de gesprekken zijn enkele voorbeelden van de informatie op de overzichtelijke specificatie die je maandelijks van ons ontvangt.

Notificatie

Kennis en transparantie over de bereikbaarheid vormt voor ons een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Daarom bieden we diverse mogelijkheden voor notificatie. Mochten er een of meerdere gesprekken zijn gemist door het wegvallen van de verbinding of door problemen op de centrale, dan versturen we direct een bericht met gedetailleerde informatie over tijdstip en nummers.