mobile

innovatie
stabiliteit
financieel

orangewall

Financieel

Mobiele kosten vormen nog wel eens een disproportioneel deel van de telecomfactuur, maar die tijden zijn voorbij. oneCentral hanteert een zo eenvoudig mogelijk prijsmodel met abonnementen die direct aan de centrale worden gekoppeld. Zodoende profiteert de gebruiker niet alleen van nieuwe functies, maar ook van controle over de kosten en zelfs kostenbesparing. Profielen worden op één plek ingeregeld en de gebruikers blijven onveranderd op hun bestaande mobiele nummers bereikbaar. De gebruiker behoudt de controle over bereikbaarheid in het buitenland dankzij afwikkeling van binnenkomende gesprekken via het eigen communicatiesysteem.

orangewall

Rapportage

Hoewel je bij kostenbesparing snel aan lagere tarieven denkt, zijn er ook veel voordelen te behalen op het gebied van inzichtelijkere bedrijfscommunicatie door middel van rapportage. Hoe vaak wordt er gebeld? Wat zijn de duurste gesprekken? Maar zeker ook: hoe staat het met onze bereikbaarheid? Welke klant belt ons het meest? Wat zijn de piekmomenten? oneCentral deelt jouw communicatie-informatie standaard met je, bij elke factuur. Een gedetailleerde rapportage van binnenkomende en uitgaande gesprekken, inclusief nummers, duur van het gesprek en de tijd alvorens het gesprek aangenomen werd. Daarnaast kunnen we deze informatie direct voor je in grafieken weergeven.

orangewall

Eenvoudig opschalen

Een communicatie-oplossing in een hosted model biedt kostenvoordelen op het gebied van beheer, afschrijvingen en onderhoud. Daarnaast kan de onderneming ook eenvoudig licenties en capaciteit toevoegen bij groei of (seizoens-)pieken. Zodra de extra capaciteit niet meer nodig is, wordt deze teruggeven. Een model wat niet mogelijk is met on-premise of gekochte oplossingen.

orangewall

Misbruikpreventie

Misbruik door derden is al jaren een probleem en nu veel systemen aan internet worden geschakeld, neemt het risico alleen maar toe. oneCentral heeft diverse maatregelen in het netwerk om de centrale af te schermen. Soms vindt misbruik echter per ongeluk of van binnenuit plaats. oneCentral biedt daarom misbruikpreventie aan waarbij schade beperkt blijft tot het maximaal ingestelde bedrag. De klant wordt automatisch tijdig geïnformeerd dat er een bepaalde grens is bereikt om ongewenste onderbreking te voorkomen.

83
gesprekken
379
minuten
9
cent/gesprek

Besparingen

Naast lagere verbruikstarieven bieden we met de huidige omgevingen ook andere opties. Zo kunnen we nummers met alle kengetallen leveren, naast internationale nummers. Ook kunnen we in de regel bestaande nummers porteren. Dat levert bedrijven optimale bereikbaarheid en daarmee meer efficiëntie op. Helder inzicht in verbruik is de volgende stap naar kostenbesparing. Het aantal, de duur en de prijs van de gesprekken zijn enkele voorbeelden van de informatie op de overzichtelijke specificatie die je maandelijks van ons ontvangt.