premise

innovatie
stabiliteit
financieel

bluewall

Financieel

Met cloudhosting maakt je korte metten met verborgen kosten. Een systeem op eigen locatie lijkt op het eerste gezicht soms goedkoper, maar besparingen liggen op meerdere vlakken. Zeker bij een bedrijfsvoering waarbij medewerkers meer op afstand werken. Door de dienst als een service uit de cloud af te nemen, worden enkel de daadwerkelijke kosten verbruikt. Dit leidt tot grote besparingen op het gebied van capaciteit, onderhoud, upgrades en beheer.

bluewall

Misbruikpreventie

Fraude kan beter voorkomen kan worden en om deze reden wisselt oneCentral gegevens uit met de collega telecomoperators en serviceproviders in Nederland. Hierbij worden frauduleuze nationale en internationele bestemmingen sneller gedeeld, waarbij grote verliesposten voorkomen kunnen worden.

bluewall

Besparingen

Naast lagere verbruikstarieven bieden we met de huidige cloud omgevingen ook andere opties. Zo kunnen we nummers met alle kengetallen leveren, naast internationale nummers. Ook kunnen we in de regel bestaande nummers porteren. Dat levert bedrijven optimale bereikbaarheid en daarmee meer efficiƫntie op. Helder inzicht in verbruik is de volgende stap naar besparingen. Het aantal, de duur en de prijs van de gesprekken zijn enkele voorbeelden van de informatie op de overzichtelijke specificatie die je maandelijks van ons ontvangt.

bluewall

Eenvoudig opschalen in de cloud

Een communicatie-oplossing in een cloud hosted model biedt kostenvoordelen op het gebied van beheer, afschrijvingen en onderhoud. Daarnaast kan de onderneming ook eenvoudig licenties en capaciteit toevoegen bij groei of (seizoens-)pieken. Zodra de extra capaciteit niet meer nodig is, wordt deze teruggeschroefd. Een model dat niet mogelijk is met on-premise of gekochte oplossingen.

bluewall

Rapportage

Hoewel je bij kostenbesparing snel aan lagere tarieven denkt, zijn er ook veel voordelen te behalen op het gebied van inzichtelijkere bedrijfscommunicatie. Hoe vaak wordt er gebeld? Wat zijn de duurste gesprekken? Maar zeker ook: hoe staat het met onze bereikbaarheid? Welke klant belt ons het meest? Wat zijn de piekmomenten? oneCentral deelt de communicatie-informatie standaard bij elke factuur. Een gedetailleerde rapportage van binnenkomende en uitgaande gesprekken, inclusief nummers, duur van het gesprek en de tijd alvorens het gesprek aangenomen werd. Deze informatie kunnen wij, indien gewenst, direct in grafieken weergeven.

Notificaties

Kennis en transparantie over de bereikbaarheid vormt voor ons een essentieel onderdeel van onze dienstverlening. Daarom bieden we diverse mogelijkheden voor notificaties. Mochten er een of meerdere gesprekken zijn gemist door het wegvallen van de verbinding of door problemen op de centrale, dan versturen we direct een bericht met gedetailleerde informatie over tijdstip en nummers.