0881118111

ourblogyourupdate

The voice of onecentral

Business
Caroline Groothoff | April 20 2022

oneCentral gaat het orderproces en het incasseren van factureren van klanten van businesspartners vanaf deze maand optimaliseren met e-mandate van Twikey. In eerste instantie gebeurt dit voor nieuwe klanten. Het plan is dat de bestaande klanten van partners later worden overgezet naar Twikey. Processen automatiseren Twikey helpt bedrijven om facturen eenvoudiger, efficiënter en goedkoper te […]

Business
Caroline Groothoff | April 21 2022

oneCentral vereenvoudigt de manier waarop partners de opzeggingen van hun klanten uitvoeren. Partners kunnen opzeggingen nu uitvoeren in de my.oneCentral portal. Wij vinden het belangrijk dat onze partners de touwtjes in handen hebben en dit nieuwe proces geeft jou als partner meer inzicht, transparantie en controle over de opzegging. Al enige tijd kunnen partners hun […]

Business
Caroline Groothoff | April 5 2022

Servicemedewerkers Kevin Cheng en Michael Brugge zijn eind maart gecertificeerd als Microsoft Teams Voice Engineer. Met de kennis uit de opleiding kunnen ze partners beter ondersteunen bij de implementatie van Microsoft-diensten bij hun klanten en hen ondersteunen bij problemen. Kevin is nu MS-720 gecertificeerd en Michael heeft zijn certificaat MS-700 met succes verlengd. De certificaten […]

Business
Caroline Groothoff | March 24 2022

KPN stopt met de dienstverlening op koper en dit heeft impact op de dienstverlening van telecomresellers en IT-dienstverleners. oneCentral ondersteunt partners met klanten die nog gebruik maken van het kopernetwerk. Een goed migratieplan en tijdige communicatie zijn belangrijk zodat klanten tijdig overstappen op glasvezel. KPN zal per 22 februari 2023 de eerste 2 miljoen adressen […]

Business
Caroline Groothoff | March 7 2022

Bedrijven die naar Teams migreren zoeken vaak de rijke functionaliteit van hun telefooncentrale en contactcenter-oplossingen. ROGER365.io biedt organisaties nu een schaalbaar cloudplatform waar deze werelden samenkomen. Eén leverancier die alle communicatiekanalen leidt naar Teams. “Het is prettig zakendoen met oneCentral. Ze hebben veel expertise en schakelen snel”, zegt CEO Gerben Hoogwerff Kroon. “Het partnership voelt […]

Business
Caroline Groothoff | February 24 2022

Aanbieders van telecomdiensten zijn wettelijk verplicht zich te registreren bij de ACM. De toezichthouder wil met het register vaststellen welke bedrijven actief zijn op de openbare telecommarkt. Het register is in te zien op de site van de ACM en aanbieders kunnen zich daar via een formulier ook registreren. De ACM waakt over de kwaliteit van […]

Business
Caroline Groothoff | February 24 2022

De bestaande statuspage van oneCentral wordt binnenkort vervangen. De processen zijn aangescherpt en daarom is gekozen voor een andere monitoringsdienst om partners en klanten zo nog beter te kunnen informeren. Wat gaat er veranderen? De vertrouwde informatie blijft uiteraard vindbaar op de statuspagina. Er is zichtbaar of alle systemen operationeel zijn en wat de status […]

OVOC
Business
Caroline Groothoff | February 15 2022

oneCentral start deze maand met de introductie van One Voice Operations Center (OVOC) van AudioCodes in het netwerk en op het voice platform. Met de OVOC-omgeving kunnen partners onder meer de geluidskwaliteit van Teams-gesprekken tot op de gebruiker analyseren zodat zij de kwaliteit en support aan klanten aanzienlijk verbeteren. Ook worden beheertaken eenvoudiger en kunnen […]

Business
Caroline Groothoff | February 8 2022

De sterke opkomst van cloudgebaseerde telefooncentrales, gaf de Belgische telecompartner Sonal een paar jaar geleden veel stof tot nadenken. Michaël De Clercq maakte daarom van de nood een deugd. Hij ontwikkelde de cloudoplossing SonalCloud, bestaande uit de hosting- en connectiviteitsoplossingen van oneCentral en de telecomsoftware van 3CX. Het Belgische telecomlandschap is toch enigszins anders dan […]