The voice of onecentral
oneCentral en Xelion hebben de samenwerking geïntensiveerd zodat het communicatieplatform Xelion 8 met nog meer leveringszekerheid beschikbaar is voor IT-resellers. Xelion is aanbieder van zakelijke telefonie en communicatiediensten die IT- en telecompartners verkopen aan eindklanten. “Als je iets goed wilt doen, moet je het samen doen”, vindt directeur Micha Cohen van Xelion. oneCentral host de […]
We horen steeds vaker verhalen over onverwacht hoge telefoonrekeningen van bedrijven die zijn gehackt. Om onze gebruikers te beschermen tegen frauduleuze oproepen, hebben we extra maatregelen ontwikkeld bovenop de bestaande call barring en bill shock preventie. Dit doen we door middel van het toepassen van standaard call barring profielen. Zodra we nieuwe security-eisen ontdekken, voegen […]
We hebben het ticketingsysteem voor partners geïntegreerd in de my.oneCentral partner portal. Nu kunnen partners eenvoudiger op één centrale plek tickets aanmaken. Bovendien zijn die tickets direct gekoppeld aan de gegevens van hun klanten. Medewerkers van de partnerorganisatie met toegang tot de my.oneCentral portal kunnen tickets inzien, aanmaken en erop reageren. In de portal kunnen […]
We bieden Solution Partners dit najaar de mogelijkheid om facturen voor klanten te integreren in Exact Online. Voor partners die met Exact Online werken, staan de facturen voor de diensten van oneCentral maandelijks direct klaar voor accordering en verzending. Deze nieuwe invoicing is specifiek voor Solutions Partners door systeemspecialist Theo Belder en zijn team ontwikkeld. […]
Bij oneCentral willen we een betrouwbare en op kwaliteit gerichte leverancier zijn voor onze partners en klanten, daarom zijn we ruim twee jaar gecertificeerd voor de ISO-standaard 27001:2017 informatiebeveiliging. Omdat we continu willen verbeteren, hebben we met Brand Compliance B.V. weer de jaarlijkse controle audit uitgevoerd. Deze is begeleid door Jan-Willem van der Meij. Met trots kunnen […]
oneCentral en Com1 zorgen op zondag 8 mei in opdracht van Red Bull Media House voor de wereldwijde communicatiesystemen van de Wings for Life World Run 2022. Het Nijmeegse bedrijf Com1 bouwt ook dit jaar weer de IT-infrastructuur van één van ‘s wereld grootste live TV-producties. Partner oneCentral uit Haarlem levert de internationale telefoonnummers en […]
oneCentral maakt sinds 1 mei deel uit van de Yielder Group. De overname door deze bekende Nederlandse investeerder met vijf andere toonaangevende IT-merken is een spannende stap in de volgende fase van de 15-jarige ontwikkeling van oneCentral. Oprichter Marius Savelbergh en alle teamleden van oneCentral blijven direct verbonden aan de onderneming. Yielder Group was al […]
oneCentral gaat het orderproces en het incasseren van factureren van klanten van businesspartners vanaf deze maand optimaliseren met e-mandate van Twikey. In eerste instantie gebeurt dit voor nieuwe klanten. Het plan is dat de bestaande klanten van partners later worden overgezet naar Twikey. Processen automatiseren Twikey helpt bedrijven om facturen eenvoudiger, efficiënter en goedkoper te […]
oneCentral vereenvoudigt de manier waarop partners de opzeggingen van hun klanten uitvoeren. Partners kunnen opzeggingen nu uitvoeren in de my.oneCentral portal. Wij vinden het belangrijk dat onze partners de touwtjes in handen hebben en dit nieuwe proces geeft jou als partner meer inzicht, transparantie en controle over de opzegging. Al enige tijd kunnen partners hun […]