0881118111

ourblogyourupdate

The voice of onecentral

Business
Nico Dammers | July 1 2021

De Telecommunicatiewet verandert vanaf 1 juli. Nieuwe elementen van de wet hebben invloed op je sales en marketing. Vooral de regels over bellen naar onbekenden (cold calling) worden uitgebreid. Als telecomaanbieder moet je hiervan op de hoogte zijn. Niet alleen voor je eigen organisatie, ook je klanten zullen je dankbaar zijn dat je weet wat […]

Business
Caroline Groothoff | June 30 2021

oneCentral voert per 1 augustus een aantal veranderingen door in de manier waarop abonnementen aan partners en klanten worden geïncasseerd. Partners en klanten zullen ook individueel worden geïnformeerd. oneCentral wil de veranderingen goed communiceren om te voorkomen dat de indruk ontstaat dat het om phishing-berichten gaat. Nieuw bankrekeningnummer De veranderingen in de facturering behelzen een […]

Business
Caroline Groothoff | June 20 2021

Veel klantcontact is natuurlijk goed. Behalve als ze bellen met vragen, klachten of over storingen. Sinds Helder Telecom is overgestapt naar oneCentral is het aantal supportvragen van klanten drastisch afgenomen. Met de toenemende vraag van klanten naar het hybride werken, kunnen directeur Dimmen Westdijk en zijn team zich nu volledig concentreren op nieuwe diensten en […]

Business
Caroline Groothoff | May 24 2021

Architectenbureau Groosman heeft recent de overstap gemaakt naar Bellen via Teams. IT-manager Mark Verbeek koos voor IT-dienstverlener IT4Success die samen met oneCentral een duidelijke propositie heeft ontwikkeld. De communicatie en samenwerking tussen medewerkers die veel op pad zijn, is nu makkelijker en efficiënter. “We hadden dit altijd al voor ogen maar we waren er nu […]

Business
Caroline Groothoff | April 13 2021

oneCentral breidt Voice365 uit met de omnichannel contactcenteroplossing CC4Teams van ContactCenter4All. CC4Teams kan nu als SaaS-oplossing worden geïntegreerd in bestaande Microsoft-omgevingen en in combinatie met traditionele telefonie. Zo kunnen contactcenter-medewerkers blijven werken in hun vertrouwde Microsoft Teams en tegelijk profiteren van additionele contactcenter-functies. CC4Teams is een oplossing van het Nederlandse bedrijf ContactCenter4All. Met CC4Team hebben […]

Business
Nico Dammers | April 8 2021

Luister jij écht naar wat je klanten zeggen en vragen of ben je vakjes aan het afvinken op je sales-checklist? Deze vraag kwam onlangs bij me op toen ik tijdens SmartCom Summit 2021 mocht meepraten in een discussie over ‘klantbeleving in dynamische organisaties’. De centrale vraag was hoe technologie helpt om klantcontact te verbeteren en […]

Business
Caroline Groothoff | March 30 2021

oneCentral biedt dienstverleners in het ICT-kanaal een platform waarmee ze klanten een scala aan oplossingen op het gebied van cloudcommunicatie bieden. Zetacom is zo’n ICT-dienstverlener en heeft met oneCentral gewerkt aan een oplossing voor Teijin Aramid. “Het platform en het netwerk van oneCentral bleken ideaal om de integratie tussen de bestaande Mitel-centrale en Teams bellen […]

Business
Caroline Groothoff | March 25 2021

Heb je de webinar van oneCentral over de koppeling tussen Teams en bestaande telefonie gemist? We hebben de opname nu live gezet. In de webinar staat onze Voice365 propositie centraal die we hebben ontwikkeld voor het portfolio van Microsoft 365. Ook geven we een inkijkje in de bridge applicaties, receptiebedienpost, compliance recording en callcenter-applicaties. In […]

Business
Caroline Groothoff | March 11 2021

oneCentral is dit jaar weer één van de partners van de SmartCom Summit. Op 23 maart discussiëren experts over trends, marktinzichten en kansen van smart communications, smart companies en smart communities. Relaties van oneCentral kunnen gratis deelnamen aan dit toonaangevende online event. Gratis tickets Tickets voor SmartCom kosten normaal €199,00. Relatie van oneCentral kunnen gratis deelnemen […]