+31881118111

ourblogyourupdate

The voice of onecentral

Business
Caroline Groothoff | April 13 2021

oneCentral breidt Voice365 uit met de omnichannel contactcenteroplossing CC4Teams van ContactCenter4All. CC4Teams kan nu als SaaS-oplossing worden geïntegreerd in bestaande Microsoft-omgevingen en in combinatie met traditionele telefonie. Zo kunnen contactcenter-medewerkers blijven werken in hun vertrouwde Microsoft Teams en tegelijk profiteren van additionele contactcenter-functies. CC4Teams is een oplossing van het Nederlandse bedrijf ContactCenter4All. Met CC4Team hebben […]

Business
Nico Dammers | April 8 2021

Luister jij écht naar wat je klanten zeggen en vragen of ben je vakjes aan het afvinken op je sales-checklist? Deze vraag kwam onlangs bij me op toen ik tijdens SmartCom Summit 2021 mocht meepraten in een discussie over ‘klantbeleving in dynamische organisaties’. De centrale vraag was hoe technologie helpt om klantcontact te verbeteren en […]

Business
Caroline Groothoff | March 30 2021

oneCentral biedt dienstverleners in het ICT-kanaal een platform waarmee ze klanten een scala aan oplossingen op het gebied van cloudcommunicatie bieden. Zetacom is zo’n ICT-dienstverlener en heeft met oneCentral gewerkt aan een oplossing voor Teijin Aramid. “Het platform en het netwerk van oneCentral bleken ideaal om de integratie tussen de bestaande Mitel-centrale en Teams bellen […]

Business
Caroline Groothoff | March 25 2021

Heb je de webinar van oneCentral over de koppeling tussen Teams en bestaande telefonie gemist? We hebben de opname nu live gezet. In de webinar staat onze Voice365 propositie centraal die we hebben ontwikkeld voor het portfolio van Microsoft 365. Ook geven we een inkijkje in de bridge applicaties, receptiebedienpost, compliance recording en callcenter-applicaties. In […]

Business
Caroline Groothoff | March 11 2021

oneCentral is dit jaar weer één van de partners van de SmartCom Summit. Op 23 maart discussiëren experts over trends, marktinzichten en kansen van smart communications, smart companies en smart communities. Relaties van oneCentral kunnen gratis deelnamen aan dit toonaangevende online event. Gratis tickets Tickets voor SmartCom kosten normaal €199,00. Relatie van oneCentral kunnen gratis deelnemen […]

Business
Caroline Groothoff | February 8 2021

KPN stopt op 1 april 2022 toch echt helemaal met ISDN. Sommige bedrijven zijn hier niet op voorbereid of willen blijven bellen via hun ISDN-centrale. oneCentral heeft met de ISDN/VoIP Converter een mooie oplossing voor klanten die (nog) niet willen overstappen op VoIP. De converter is beschikbaar via partners. KPN heeft besloten om de dienstverlening […]

Business
Caroline Groothoff | February 8 2021

Veel organisaties zijn versneld overgestapt op Teams om thuiswerken en thuis leren te faciliteren. Omdat ze Teams al gebruiken is een logische vervolgstap om ook telefonie en andere communicatiekanalen toe te voegen. Die integratie optimaliseert het klantcontacten en biedt ruimte voor innovatie, vindt Peter Berg van Ask Roger! “Bedrijven kunnen bijvoorbeeld met AI nu ook […]

Business
Caroline Groothoff | February 5 2021

Het coronavirus en de lockdown hebben de wereld een klein jaar geleden op z’n kop gezet. Ik wil je meenemen door mijn ontwikkeling in het thuiswerken sindsdien. Ik focus vooral op de techniek die erbij komt kijken. Ik ben geïnspireerd geraakt door hoe technologie je kan helpen. Hoe beter je online overkomt, hoe meer impact […]

Business
Caroline Groothoff | January 15 2021

Marius Savelbergh en Michael Brugge van oneCentral over bellen van en naar Teams Communicatie via Microsoft Teams is ontzettend populair. In oktober 2020 zijn volgens Microsoft wereldwijd liefst 650 miljoen gesprekken met Teams gemaakt, 11 keer (!) meer dan afgelopen maart. Toch kan deze nieuwe manier van werken mogelijk worden ervaren als een te snelle […]