088 111 8111

ourblogyourupdate

The voice of onecentral

Business
Caroline Groothoff | February 25 2021

oneCentral organiseert op 12 maart een webinar voor partners en resellers over het koppelen van Microsoft Teams en bestaande telefonie. Daarnaast leggen we uit hoe Teams kan worden ingezet als compleet telefonieplatform en geven we een demo van extra bouwstenen zoals functies voor call centers, receptietools en call recording. Ook weten hoe je je klanten […]

Business
Caroline Groothoff | February 8 2021

KPN stopt op 1 april 2022 toch echt helemaal met ISDN. Sommige bedrijven zijn hier niet op voorbereid of willen blijven bellen via hun ISDN-centrale. oneCentral heeft met de ISDN/VoIP Converter een mooie oplossing voor klanten die (nog) niet willen overstappen op VoIP. De converter is beschikbaar via partners. KPN heeft besloten om de dienstverlening […]

Business
Caroline Groothoff | February 5 2021

Het coronavirus en de lockdown hebben de wereld een klein jaar geleden op z’n kop gezet. Ik wil je meenemen door mijn ontwikkeling in het thuiswerken sindsdien. Ik focus vooral op de techniek die erbij komt kijken. Ik ben geïnspireerd geraakt door hoe technologie je kan helpen. Hoe beter je online overkomt, hoe meer impact […]

Business
Caroline Groothoff | February 8 2021

Veel organisaties zijn versneld overgestapt op Teams om thuiswerken en thuis leren te faciliteren. Omdat ze Teams al gebruiken is een logische vervolgstap om ook telefonie en andere communicatiekanalen toe te voegen. Die integratie optimaliseert het klantcontacten en biedt ruimte voor innovatie, vindt Peter Berg van Ask Roger! “Bedrijven kunnen bijvoorbeeld met AI nu ook […]

Business
Caroline Groothoff | January 15 2021

Marius Savelbergh en Michael Brugge van oneCentral over bellen van en naar Teams Communicatie via Microsoft Teams is ontzettend populair. In oktober 2020 zijn volgens Microsoft wereldwijd liefst 650 miljoen gesprekken met Teams gemaakt, 11 keer (!) meer dan afgelopen maart. Toch kan deze nieuwe manier van werken mogelijk worden ervaren als een te snelle […]

Business
Caroline Groothoff | October 2 2020

‘Intelligentie uit telefonienetwerk gaat snelle groei faciliteren’ Een organisatie kan maar zo snel groeien als zijn langzaamste proces. Het aantal klanten van Boels Rental groeit zo hard dat steeds meer mensen bellen naar het bekendste verhuurbedrijf van Nederland. Om te voorkomen dat het telefonienetwerk al die gesprekken niet meer aankan, zoekt telecommanager Robert de Ridder […]

Marius met mobiel
Business
Caroline Groothoff | December 9 2020

CEO Marius Savelbergh van oneCentral kijkt terug op een mooi 2020. Zijn team heeft flexibel geacteerd op de lockdown, het bedrijf is dit jaar ISO-gecertificeerd en het platform is klaar voor de toekomst. Terugblikkend is hij trots op persoonlijke lofuitingen die zijn medewerkers kregen van partners. “Er zijn bedrijven die hart hebben voor hun klanten, […]

Business
Caroline Groothoff | November 5 2020

Na het sluiten van de scholen in het voorjaar was de beslissing om ons Haarlemse kantoor in de ‘corona-stand’ te zetten snel gemaakt. Omgaan met veranderingen is gelukkig verweven in het DNA van oneCentral. Het helpt daarbij dat de werknemers een ‘can do’ mentaliteit hebben en zich zonder morren hebben aangepast aan de nieuwe situatie. […]

Business
Caroline Groothoff | November 2 2020

Het Nederlandse bedrijf Xelion startte in 2010 met telefonie vanuit een hosted PBX inclusief UC-diensten gericht op het MKB. De snelle uitbreiding van features, maken Xelion volgens partnermanager Thijs van den Ende interessant voor MKB+ en hoger. Om die stap te maken, werkt hij met oneCentral aan naadloze integratie van telefonie en UC met infrastructuur […]