+31881118111

ourblogyourupdate

The voice of onecentral

Business
Caroline Groothoff | October 15 2021

De regels voor het porteren van nummers tussen operators worden komend jaar ook echt omgezet in wetgeving. Voor partners die het platform en netwerk van oneCentral gebruiken, is de partnerportal my.oneCentral aangepast. Zo kunnen zij eenvoudiger voldoen aan deze nieuwe wetgeving. Maar wat verandert er voor resellers? De achtergrondinformatie van de veranderingen op een rijtje. […]

Business
Nico Dammers | October 4 2021

Steeds vaker spreek ik met partners, klanten en relaties over de rol van telecom in het nieuwe normaal. Het onderwerp ligt klanten nauw aan het hart omdat sommige bedrijven en ondernemers het best moeilijk vinden om medewerkers (uitsluitend) vanuit huis te laten werken. Er is veel veranderd sinds de uitbraak van het coronavirus anderhalf jaar […]

Business
Caroline Groothoff | September 21 2021

De partnerportal my.oneCentral is nu een maand operationeel en er zijn al nieuwe functies aan toegevoegd. Systeemspecialist Theo Belder is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de partnerportal van oneCentral en licht een tipje van de sluier op. “We hebben een solide basis gebouwd waarop we snel en eenvoudig nog meer functies kunnen aanbieden.” Theo en […]

Business
Caroline Groothoff | September 28 2021

oneCentral heeft recent enkele verbeteringen doorgevoerd binnen het communicatieplatform waarmee partners hun dienstverlening aan klanten leveren. Een verbeterde bill shock preventie en het nieuwe call barring zijn twee van de wijzigingen binnen het platform. Samen vormen zij een goede eerste barriėre om een onverwacht hoge telefoonrekening te voorkomen. Met deze tools kunnen partners hun klanten […]

Business
Caroline Groothoff | August 20 2021

Iedereen wil tegenwoordig bellen via Teams. Met die wetenschap besloot Steven Schrier van Aventel onderzoek te doen naar de mogelijkheden. Als telecomreseller ging hij in gesprek met oneCentral en dat leidde tot de eenvoudige maar goed werkende dienst Teams Bellen. De pilot bij zijn klant Poort80 bleek een schot in de roos. De groeiende vraag […]

Business
Nico Dammers | July 1 2021

De Telecommunicatiewet verandert vanaf 1 juli. Nieuwe elementen van de wet hebben invloed op je sales en marketing. Vooral de regels over bellen naar onbekenden (cold calling) worden uitgebreid. Als telecomaanbieder moet je hiervan op de hoogte zijn. Niet alleen voor je eigen organisatie, ook je klanten zullen je dankbaar zijn dat je weet wat […]

Business
Caroline Groothoff | June 30 2021

oneCentral voert per 1 augustus een aantal veranderingen door in de manier waarop abonnementen aan partners en klanten worden geïncasseerd. Partners en klanten zullen ook individueel worden geïnformeerd. oneCentral wil de veranderingen goed communiceren om te voorkomen dat de indruk ontstaat dat het om phishing-berichten gaat. Nieuw bankrekeningnummer De veranderingen in de facturering behelzen een […]

Business
Caroline Groothoff | June 20 2021

Veel klantcontact is natuurlijk goed. Behalve als ze bellen met vragen, klachten of over storingen. Sinds Helder Telecom is overgestapt naar oneCentral is het aantal supportvragen van klanten drastisch afgenomen. Met de toenemende vraag van klanten naar het hybride werken, kunnen directeur Dimmen Westdijk en zijn team zich nu volledig concentreren op nieuwe diensten en […]

Business
Caroline Groothoff | May 24 2021

Architectenbureau Groosman heeft recent de overstap gemaakt naar Bellen via Teams. IT-manager Mark Verbeek koos voor IT-dienstverlener IT4Success die samen met oneCentral een duidelijke propositie heeft ontwikkeld. De communicatie en samenwerking tussen medewerkers die veel op pad zijn, is nu makkelijker en efficiënter. “We hadden dit altijd al voor ogen maar we waren er nu […]