The voice of onecentral
oneCentral harmoniseert het bestellen van nieuwe diensten en het uitbreiden van bestaande diensten. Deze verbeteringen maken het bestelproces duidelijker en reduceren de kans op fouten in orders. Nu is het nog duidelijker of het gaat om een bestelling, om een upgrade van een bestaande dienst of aanvraag van een nieuwe dienst. De verbeteringen in het […]
oneCentral heeft drie nieuwe features in het netwerk geïmplementeerd die de bereikbaarheid van klanten van partners verder verbetert. De bestaande failover-diensten zijn geoptimaliseerd en uitgebreid met Advance Failover Routing, Asynchrone kanalen en SIP-bursting om ervoor te zorgen dat bedrijven en organisaties altijd bereikbaar zijn. Met de komst van steeds meer verschillende communicatiesystemen, groeit ook de […]
oneCentral maakt het mogelijk om gemiste mobiele oproepen door te schakelen naar de voicemail van Microsoft Teams als vervanging van de standaard voicemail van de provider. Deze voicemailschakeling is beschikbaar voor partners die Microsoft Teams inclusief Direct Routing van oneCentral aanbieden. Voorlopig kunnen ze de dienst aanvragen bij ons Service Team. Op termijn komt er […]
Het Agentschap Telecom is momenteel actiever aan het inspecteren of telecomaanbieders compliant zijn aan de wetgeving Bevoegd Aftappen, ook wel Lawful Intercept (LI) genoemd. De Nationale Beheersorganisatie Internet Providers heeft een slimme tapdienst ontwikkeld die we ook aan partners aanbieden. Als partner is het overigens goed te weten dat we zaken in dit verband met […]
oneCentral en Xelion hebben de samenwerking geïntensiveerd zodat het communicatieplatform Xelion 8 met nog meer leveringszekerheid beschikbaar is voor IT-resellers. Xelion is aanbieder van zakelijke telefonie en communicatiediensten die IT- en telecompartners verkopen aan eindklanten. “Als je iets goed wilt doen, moet je het samen doen”, vindt directeur Micha Cohen van Xelion. oneCentral host de […]
We horen steeds vaker verhalen over onverwacht hoge telefoonrekeningen van bedrijven die zijn gehackt. Om onze gebruikers te beschermen tegen frauduleuze oproepen, hebben we extra maatregelen ontwikkeld bovenop de bestaande call barring en bill shock preventie. Dit doen we door middel van het toepassen van standaard call barring profielen. Zodra we nieuwe security-eisen ontdekken, voegen […]
We hebben het ticketingsysteem voor partners geïntegreerd in de my.oneCentral partner portal. Nu kunnen partners eenvoudiger op één centrale plek tickets aanmaken. Bovendien zijn die tickets direct gekoppeld aan de gegevens van hun klanten. Medewerkers van de partnerorganisatie met toegang tot de my.oneCentral portal kunnen tickets inzien, aanmaken en erop reageren. In de portal kunnen […]
We bieden Solution Partners dit najaar de mogelijkheid om facturen voor klanten te integreren in Exact Online. Voor partners die met Exact Online werken, staan de facturen voor de diensten van oneCentral maandelijks direct klaar voor accordering en verzending. Deze nieuwe invoicing is specifiek voor Solutions Partners door systeemspecialist Theo Belder en zijn team ontwikkeld. […]
Bij oneCentral willen we een betrouwbare en op kwaliteit gerichte leverancier zijn voor onze partners en klanten, daarom zijn we ruim twee jaar gecertificeerd voor de ISO-standaard 27001:2017 informatiebeveiliging. Omdat we continu willen verbeteren, hebben we met Brand Compliance B.V. weer de jaarlijkse controle audit uitgevoerd. Deze is begeleid door Jan-Willem van der Meij. Met trots kunnen […]